Tiden? Vart tog du vägen?

Det är inte lätt att hinna med allt när tiden bara försvinner från mig hela tiden. Känner mig lite som ett timglas, sanden (tiden) bara rinner iväg och inte hinner jag med allt som jag vill/borde/ska göra.. Inte ens almanacken hänger med. Sidorna är fullkladdade, knappt läsbara längre..
Fattar inte riktigt hur jag ska göra för att få tiden att räcka till?
Om man försöker sålla bort lite och istället prioritera så kanske det går lite lättare? Kanske inte heller anta mig allför många måsten...
Göra sånt som man tycker är skoj istället..
Japp, nu gör jag så. Nu blir det ändring här! Fram med tippex och "radera" vissa grejer...



Hepp hörrni, nu blir det lite tv-tittande och väntan på kvällens höjdpunkt! The Big Bang Theory! Det är bra skit de :)


Sleep tight!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0