April, som du vill..

Fy katten vad jag är trött idag!
Det tog visst lite hårt på mig efter helgen :P
Va ju fiskepremiär / tävling i kroksjön i lördags, och grillfest på kvällen och på detta så va det alldeles för lite sömn..
Kan Larsson blivit för gammal tro?
Nej, vi får hoppas att det va en engångsgrej ;)
Hemma hos Patrik och Emmie fanns det 7 st rottweilervalpar på 4 veckor!!
Heelt sjukt vad sött det är.. Så en hel del valpgos blev det också :)

Sitter i Taxin just nu och har jobbat nån timma.. När klockan ringde i morses trodde jag att jag fick körning hela tiden, så jag bara knäppte av telefonen hela tiden.. Inte tänkte väl jag på att det va alarmet som ringde :P
Så lite brått fick jag allt i morses..

Men men, vi kör väl på här :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0