Fort!!

Åh vad allting går fort!
Hinner ju inte med i svängarna här!!
Känns som jag inte hinner med någonting!
Men kan ju ha i sin betydelse att jag gör alldeles för mycket, så därför hinner jag inte med allt.. Fick ni ihop de?
-Ne, inte jag heller ;)

Har jobbat som en tok i helgen och veckan.. Dubbla pass hit och dit!
Men är nu ledig tom söndag.. Yeah, en dag ;) haha!!
Ska bara njuta dessa dagar här..

Va i väg i Tenhult Jönköping i lördags.. Hingstpremiering!! Mycket lyckad dag!
Jag och Linda skulle ha uppvisning i pausen med Dragon och hans nya vagn.. :) Gick jätte bra!!
Kul att göra något annat ibland, än att bara ställa ut..

Well well, ska sova här nu efter nattens jobb.. Sedan blir det låång mys frukost!
Njuta av nyinköpta rosor..
Eller så blir det som det brukar: Kaffe to go och macka i bilen.. :P

Trevlig helg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0