Äntligen frddag!!

Åh så gott med fredag, åh ledig å allt :D
Kan inte bli bättre. Hörde också att värmen är på ingång. Skönt skönt!!
Ska ju bli gött att få lite färg på denna bleka kropp ;)

Va ju med om nåt mycket märkligt igår..
Va nära på att krocka!
Ni kan aldrig gissa med vad?!
-Jag och Manny gick våran vanliga runda, småsprang en bit för att en vän väntade hemma på mig.. Så runt hörnet (det är en skogsväg med berg på sidan), fick jag hjärtat ända upp i halsgropen.. De va knappt en meter emellan oss.. Mig. Manny och Rådjursbocken!!
Han la världens vurp, Manny bajsade nog på såg, åh jag tappa andan..
Har ni hört så dumt?

-Hej, Jag heter Anna-Maria och jag springer på rådjur!
Låter bra eller?
Haha!!

Tror att lite sömn står högst på listan nu :)

Natti..

Lägger upp en bild på mig & "lillebror"..
Håller alla tummar i världen för att du ska bli bra!!
Är han inte det sötaste som skådats? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0